Detaylar İçin Tıkla!
GündemIsparta

HALİS ŞİMŞEK ISPARTA’DA BAYRAM TATİLİNDE KAYBOLDU, ARAMALAR HALA DEVAM EDİYOR!

Isparta'ya Bayram Tatili İçin Gelmişti! Doğa Yürüyüşünde Kayboldu!

Isparta Anlık olarak tüm detaylarıyla aktaracağımız bu yazıdan önce sürücü kursları fiyatlarına zam yaptı. Bu zam hakkında bilgi sahibi olmak için buraya tıklayabilirsiniz.

İstanbul’dan bayram tatili için Isparta’nın Eğirdir ilçesine gelen Halis Şimşek bayram tatilinde çıktıkları doğada kayboldu. Halis Şimşek’ten 36 saatten fazladır bir haber alınamıyor. Dev arama kurtarma ekipleri kuruldu fakat henüz bir haber gelmedi. İşte o haberin detaylarını sizlere Isparta Anlık olarak aktarmaya çalışacağız.

İstanbul’da yaşayan Halis Şimşek, bayram tatili nedeniyle Eğirdir’de ki arkadaşı Halil Doğan’ın yanına geldi. Halis Şimşek, Halil Doğan ve beraberindeki üç kişiyle birlikte 2 Temmuz günü Eğirdir’in dağlık bölgelerinden Oluklacı mevkine doğru doğa yürüyüşüne çıktılar. Yürüyüşteki Halil Doğan dahil 4 kişi saat 19.30 sularında aşağıya inerken en son saat 18.00 sularında Sivri Dağı mevkinde görülen Halis Şimşek’ten haber alınamayınca dört arkadaş 112 Acil Servisten yardım istedi. Eğirdir ilçe jandarma komutanlığı ve AFAD ekipleri bölgeye yönlendirildi. Halis Şimşek’i arama çalışmaları yapılırken bölgedeki vatandaşlardan da yardım istendi fakat ilk gün sonuç alınamadı.

Isparta’ya Bayram Tatili İçin Gelmişti! Doğa Yürüyüşünde Kayboldu!

Isparta İl Jandarma Komutanlığı, Eğirdir İlçe Jandarma Komutanlığı, JAK, AFAD, drone ve dağcılık ekiplerinden oluşan 40 kişilik personel Halis Şimşek’i aramaya 3 ve 4 Temmuz’da da devam ettiler. Arama ve iz takip köpeklerinden de faydalanılan çalışmalarda şu ana kadar Halis Şimşek’ten bir haber alamadılar.

Tatil için Eğirdir’e gelen Halis Şimşek’in kardeşi Halil Şimşek “Önceki gün abim, bir aile dostumuz, hanımım ve çocuklarımla beraber dağa gezintiye çıkmak istedik. Ben arabayı buraya park ettikten sonra geldiğimde ileriye gitmişlerdi. Abi diye 7 kere bağırdım, ses alamadım. Abim şu tepeye vurmuş, biz koşarak gittik hani başına bir iş gelir diye. Pazar (2 Temmuz) günü saat 16.00 sularıydı. Yukarı çıktık, bulamadık. Dönerken rampayı sallanırken karşı kayalıklarda abimi gördük. Ben Halil abi ne yapıyorsun oralar tehlikeli, biz dönüyoruz ikindi namazına yetişeceğiz deyip aşağıya indik. Saat 20.00’a kadar bekledik, inmedi. Daha sonra jandarmayı aradık. Ben üç gündür yukarıdaydım, şimdi indim. Yukarıda gördüğümüzden eminiz, yukarıda olduğundan eminiz. Buradan inmesi lazım, başka nereden inecek? Çocukluğu talebeliği döneminde daha önce Oluklacı’ya gelmiş” dedi.

Bölgeyi çok iyi tanıyan ve o civarda çobanlık yapan bir belediye personeli olan Müslahattin Kuş ise “Ben ömrümde böyle bir şey görmedim, insanın gidebileceği her noktaya askerlerle birlikte baktık. Şu anda 2 seçenek var, ya uçurum bir bölgeden yuvarlandı ya da kendisi bu bölgeden gitti. Aklıma başka bir şey gelmiyor. Bugün öğleden sonra askeri bölgeden Oluklacı bölgesine tırmanacağım. Orada da bulamazsak artık bir şey diyemiyorum” dedi.

Halis Şimşek’i arama çalışmaları hala hız kesmeden devam ediyor, sizler bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?