Detaylar İçin Tıkla!

Full time eleman arıyoruz

0
Anonymous
Oca 14, 2023 11:01 PM 2 Answers İş
Member Since Jan 1970
Unsolved Solved Mark as Solved Mark as Unsolved
Subscribed Subscribe Not subscribe
Flag(0)

Full zamanlı, agari ücret, servis, kahvaltı, yemek, tip, sabahçı ve akşamcı olarak çalışma durumuna göre günde 9 saat haftada bir izinli eleman arıyoruz. Eğirdir'de İstasyon 1923 Restaurant için çalışanlar hepsi öğrenci daha çok elemana ihtiyaç var

0 Subscribers
Submit Answer
2 Answers
Sort By:
Best Answer
0
Anonymous
Oca 25, 2023
Flag(0)

Ben çalışabilirim

Sign in to Reply
Replying as Submit
Best Answer
0
Anonymous
Oca 20, 2023
Flag(0)

Nerden başvuru alıyorsunuz

Sign in to Reply
Replying as Submit

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu

Reklam Engelleyici Algılandı

Lütfen reklam engelleyici kapatıp tekrar sitemizi ziyaret ediniz.